Magiskt är ordet.

Igår var jag på John´s place med "tha gang". Vi åt fläskfilé allihop. Inte helt likt mig egentligen, som gillar att prova nya saker när ja väl är på restaurang, men ibland är det skönt att inte behöva lägga sån krut på vad man ska äta. För denna kvällen var maten bara en bonus. Sällskapet gjorde hela kvällen. Sån otroligt fin och magisk kväll, med mycket tokskratt, men även djupa samtal. Jag kramade dem hejdå med en lyckligt pirrande känsla i magen. Här citerar jag sms:et T skickade idag... "När jag är med er så känner jag att - jösses vad jag älskar mitt liv just nu!" Jag kan inte annat än att hålla med.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Hejdå-kramen i bilen var bland det roligaste :O) Har träningsvärk i skrattmusklerna idag. KRAM

Postat av: mammalena

Åh...ni ser ut att ha det riktigt gött! Kram till er alla!

2009-08-23 @ 14:23:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Anneli Johnzon

Underbara DU!! Tack för en helt fantastisk kväll!! Den kommer jag minnas lääääänge!! Och kommer säkerligen få mig att längta hem... Ni e bäst!! Vilka fina bilder! hahaha... träningsvärken har precis börjat släppa. ;) Kramar till dig o dina päron!! :)

2009-08-23 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback