Skön söndag

Min senaste söndag var en riktig fika-söndag. H ringde o frågade om ja ville hänga med till Tovedals strandcafé. Där satt vi ett bra tag, tills vi kom på att vi inte besökt Fästningsterassen i sommar. Så vi styrde kosan ditåt, där vi fortsatte att fika. Fin dag, det där!

Daniel har ju uppenbarligen ett fantastiskt roligt spel på sin iPhone, där man ska styra så många flygplan som möjligt mot landningsbanan och landa dem utan att krocka. Fick inte mycket kontakt med honom under dagen.


Kommentarer
Postat av: HANNA

TACK FÖR DET KORTET!!!!!!!

2009-08-12 @ 17:45:37
Postat av: mammalena

Så trevligt med Fästningsterassen. Det var längesen jag var där.

Postat av: ägare av bloggen

Hanna... kan jag hjälpa att du gör så konstiga miner när jag fotar dig??

2009-08-12 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback