Way Out West

I fredags spelade två av mina absoluta favoriter på WayOutWest. Bon Iver & Robyn. Jag hade inte tänkt att åka upp, men ändrade mig på fredag förmiddag. Det var så lugnt på jobbet, så jag kompade hem vid lunch.

Problemet var bara att när jag kom upp till Gbg var det 5 minuter kvar till Bon Iver skulle börja spela. Och med den kön som var utanför kunde jag snabbt, med lite snabb huvudräkning, räkna ut att om jag skulle ställa mig i den skulle jag vara inne på området lagom till Bon Iver hade spelat färdigt.

Då var det ju bara Robyn kvar som jag ville se. Tusan, är det värt 950 kr? Nej. Så jag valde att sätta mig utanför och lyssna istället. Men jag hörde lika bra ändå! Jag såg nog till och med bättre än de som stod längst bak och fick slåss med de som var längre än de själva. Osså blev det en fika med Malin emellanåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback