Krakel Spektakel

Då var man här igen! Grå men skön söndag. Klart hade det varit soligt, så hade jag ringt H & D o frågat om vi inte ska gå ut på picknick. Men nu är det grått. Så det blir en skön slappar-söndag och sen en löparrunda, i väntan på att mor o far ska komma o äta kvällsmat. Jag har just gjort lite lunchlådor till veckan. Det blev fiskgratäng, till min grannes stora förtret. Den blev iallafall supergod!

------->  Igår var jag och kollade på bil. Hade ju sett bilder på den innan, men i verkligheten var den mycket finare. Och riktigt skön var den också! Vill gärna titta på den igen, men som det känns nu så kan jag nog tänka mig att köpa den :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj! Vad är nu detta ska du svika din gamla JER, eller är det för krångligt att dela med mor :)

Hoppas din helg varit skön! Underbart väder i lördags iaf.

Hoppas vi ses snart!

Kram

2009-02-15 @ 19:13:11
Postat av: Anonym

Hörrdu...Chili con carne mot fiskgratäng är inte okej tycker jag.

2009-02-15 @ 20:37:10
Postat av: Emma

Hahaha! :O) Vad bra!

Postat av: Anneli Johnzon

Åhh va mysig söndag!! :) Hade inte heller vart helt nöjd med fiskgratäng om ja ska va ärlig... ;) Men det var ju duktigt av dig ändå!

Men du, ska du skaffa ny bil? WOW va roligt isf. Va e de för nån? Vi får skypa snart det förstår ja ju... hehe.



Mysigt med päronen på kvällsmat! Jag snacka med din söta syster förra veckan, det var mycket roligt! :) SAKNAR DIG söta vän! Ta hand om dig, så hörs vi snart! kram kram kram

2009-02-15 @ 23:53:12
Postat av: Tesan

Hahaha jag fick värsta ahaupplevelsen i natt. Började fnittra och Martin frågade sömningt vad det var med mig.

-Em ska köpa bil! :)

Vad bra att den var fin och en skön bil är ju det bästa som finns. Ordet skön är härligt! Köp låter bra!

Tack för senast, ser fram emot nästa tjejmiddag.



Ta hand om dig Vännen! KRAMAR Tesan.

2009-02-18 @ 09:18:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lovemysister
Postat av: Pappsen

Kolla denna

http://bua.blogg.se/

2009-02-19 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback