Dags igen...

Jag känner att jag inte kan ge den här bloggen den stimulans som den kräver och faktiskt behöver, så jag pausar lite.... ett par veckor eller så! Jag har nämligen ett bröllopshäfte som måste göras klart, och vilket kommer kräva varenda sekund av min fritid. Efter det kommer jag tillbaka, förhoppningsvis med lite sköna höstbilder som jag hoppas att jag ska ha kunnat tagit ute i de snart fina färgglada skogarna.
Sålänge får ni lite skön musik att lyssna på!
Oren Lavie – Her Morning Elegance
Toto – Without Your Love
The Killers – All These Things That I've Done
Puss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: MAry

Superbra musiktips!

Postat av: Annakarin

Em! Kul att följa dej här...och hår - alltså, jag har blivit en aning frisyrinspirerad av dej... Du får se i kväll. :-) Kram!

2009-10-21 @ 10:25:36
URL: http://sentomsider.blogspot.com
Postat av: miriam

Hej Emelie! Pga ditt uppehåll här tänker ja på dig dagligen,dygnet runt, jämt! Nu vet jag ju inte hur du har det...:( Ett måste att bli mer effektiv med telefonen vilket iofs är väldigt trevligt! Ska vi ha myshäng snart? Saknar dig! PUSS

2009-10-26 @ 09:32:13
URL: http://mihag85.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback