Då vet man att det är dags.

hihi, när man får sånna här inlägg, då vet man att det är dags att uppdatera!



nu håller jag på att silvra mitt hår, eftersom Hanna fixa utväxten på mig igår. stackars pojke som just knackade på dörren och ville sälja jultidningar. han visste inte riktigt vart han skulle titta. han hade nog inte ens vågat komma in till mig, så för att vara snäll mot honom tackade jag nej.




jag har ju sån vansinnig skräck för katter! idag när jag skulle kila över till affärn på lunchen, så gick jag förbi en cykel som stod utanför. i ögonvrån såg jag helt plötsligt att det låg en katt på sadeln (???!!). jag blev så rädd så jag studsade till och gav ifrån mig en tant-skri-light. men när jag kollade en extra gång så var det ju bara ett luddigt sadelskydd med tigermönster. jag fnittrade för mig själv ända till affärn. hihi.

Kommentarer
Postat av: mammalena

Jaså det är så du ser ut=))

Postat av: Emma

hahaha. rolig historia!

2009-09-11 @ 10:42:14
URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com
Postat av: Anonym

Silver.... det heter grått och gör att alla ser minst 20 år äldre ut!

2009-09-12 @ 13:52:25
Postat av: Anneli Johnzon

Hahaha... kan riktigt se ditt tant-skrik framför mig. Nästan i stil med; "får man dricka också??" hahahaha... SAKNAR DIG!!! Skype snart!?! kramar

2009-09-14 @ 07:22:21
Postat av: pappa

Kom igen och uppdatera din blogg. Här är man inne och kollar varje dag och samma gråa hår möter en. Det måste väl hända något på den där vindskupan.

2009-09-18 @ 17:39:36
URL: http://bua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback